پاک و پاکیزه

راهکار های نوین نظافتی

پاک و پاکیزه

راهکار های نوین نظافتی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

دستگاه واکس زن برقی یا واکس زن اتوماتیک دستگاهی مکانیزه برای ایجاد پوشش واکس بر روی کفش ها می باشد. این دستگاه ها با استفاده از سامانه های مکانیزه و بدون دخالت دست عملیات واکس زنی را انجام می دهند. استفاده از سامانه های مکانیزه در عملیات واکس زنی، موجب سهولت در نظافت و واکس زنی کفش ها می گردد.

چرا واکس زنی کفش ها اهمیت دارد؟

 کفش ها به واسطه تماس مستقیم با انواع آلاینده ها مستعد انواع آلودگی ها بوده و از این رو حجم بالایی از گرد و غبار و آلاینده ها بر روی کفش ها می نشید. ماندگاری آلاینده ها بر روی سطوح کفش ها نه تنها جلوه های ظاهری کفش ها را کاهش می دهد بلکه عمر مفید آنها را نیز کاهش می دهد. از این رو رسیدگی به کفش ها و ایجاد لایه واکس بر روی کفش ها امری لازم و ضروری می باشد. چرا که ایجاد واکس بر روی کفش ها می تواند از آنها در برابر مایعات و گرد و غبار محافظت نموده و درخشندگی آنها را همانند روز اول حفظ نماید.

مزیت های استفاده از دستگاه واکس زن برقی

دستگاه واکس زن برقی دستگاهی مکانیزه و کاربردی برای ایجاد پوشش واکس بر روی کفش ها می باشد. این دستگاه به واسطه استفاده از سامانه های مکانیزه عملیات واکس زنی را کاملا مستقل از دست ها انجام داده و از این رو موجب افزایش سرعت و بهداشت عملیات واکی زنی می گردد. دستگاه واکس زن برقی به گونه ای طراحی شده است که قادر به پشتیبانی از دو رنگ واکس بوده و از این رو به راحتی می توان برای واکس زنی کفش های قهوه ای و مشکی از یک دستگاه استفاده نمود. علاوه بر این این دستگاه به منظور افزایش مقاومت در برابر نوسانات برق احتمالی مجهز به مدار های محافظ می باشد که موجب افزایش عمر مفید دستگاه می گردد. استفاده از سیستم پاشش واکس و برس زنی در این دستگاه، موجب ارتقا کیفیت لایه واکس ایجاد شده بر روی سطوح کفش می گردد.

  • superhero 93

 

نمای داخلی و خارجی ساختمان ها نیز همانند دیگر بخش های هر ساختمانی در اثر تماس و مجاورت با هوای بیرون و اشیا و افراد آلوده و کثیف شده و از این رو نیازمند شستشو و نظافت می باشند. چرا که ماندگاری آلاینده ها بر روی این سطوح ضمن کاهش جلوه های بصری محیط می تواند تاثیرات نامطلوبی بر روی دیوار پوش ها داشته باشد. از این رو شستشو و حذف آلودگی ها و لکه های باقی مانده بر روی آنها امری لازم و ضروری می باشد. با توجه به گستردگی سطوح نما استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت بسیار زمان بر بوده و از این رو قادر به شستشو و نظافت موثر و با کیفیت این سطوح نمی باشد. تجهیزات نماشو به عنوان یکی از تجهیزات تخصصی در زمینه شستشو و نظافت نمای ساختمان ها ابزاری کاربردی و تخصصی برای شستشوی نما می باشد.

تجهیزات نماشو

تجهیزات نماشو یا نماشور ابزاری کارآمد و تخصصی برای شستشو و نظافت نمای ساختمان می باشد. این ابزار به واسطه داشتن تجهیزات همراه قادر به شستشو و نظافت موثر و با کیفیت نمای ساختمان می باشد. این تجهیزات به منظور فراهم نمودن امکان دسترسی به بخش های مرتفع و دور از دسترس مجهز به دسته تلسکوپی هستند. استفاده از دسته تلسکوپی امکان شستشو و نظافت بخش های مرتفع را به راحتی برای کاربر مهیا می نماید. علاوه براین تجهیزات نماشور داراری پد های میکروفایبر می باشند. پد های میکروفایبر دارای ساختار ویژه ای بوده و از این رو قادر به جذب حجم بالایی از آلاینده ها می باشند. بر خلاف دستمال های متداول که قادر به جذب موثر و با کیفیت گرد و غبار نمی باشند، پد های میکروفایبر تمامی آلودگی ها را از محیط حذف می نمایند. این پد ها در نهایت،‌ پس از شستشوی کامل در آب آلاینده های جذب شده را رها می کنند. به طور کلی استفاده از تجهیزات نماشو موجب افزایش کیفیت شستشو و نظافت نما و همچنین افزایش سطح ایمنی برای کاربر می گردد.

  • superhero 93

 

اسکرابر یا کفشوی صنعتی دستگاه یکالربردی و تخصصی برای شستشو و منظافت سطوح کف می باشد. این دستگاه ها به طور و خاص و تخصصی برای شستشو و نظافت سطوح هموار کف طراحی و تولید شده اند. از این رو عملیات شستشو و حذف آلاینده ها را با کیفیت بالاتری از شیوه هی سنتی و دستی نظافت انجام می دهد.  دستگاه های اسکرابر یا کفشوی صنعتی به منظور شستشو و حذف آلاینده ها از روی طوح کف از سیستم برس زنی استفاده می نمایند. بزرگ ترین ویژگی دستگاه های اسکرابرهمزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح می باشد. از این رو دستگاه های اسکرابر به منظور جمع آوری آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو مجهز به سیستم مکنده می باشند. این سیستم با جمع آوری و مکش کامل آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو،‌ ضمن اینکه مانع از تجمع آلاینده ها در محیط می شوند، موجب خشک شدن کامل سطوح شده  و در نتیجه با یک عبور اسکرابر از روی سطوح، سطوحی کاملا خشک و عاری از آلودگی بر جای می گذارند.

اهمیت استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی با استفاده از سیستم های مکانیزه عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح کف را انجام می دهد. این دستگاه ها برای شستشو و حذف آلاینده ها از سیستم برس زنی استفاده می نمایند. در نتیجه الیاف بر س به داخل ریز ترین خلل و فرج کفپوش ها نفوذ کرده و آلاینده های انباشته در این بخش ها را بیرون کشیده و نظافت می نمایند. بر خلاف شیوه های سنتی که قادر به شستشو و حذف موثر آلاینده ها نمی باشند، نظافت ارائه شده توسط این دستگاه ها بسیار با کیفیت تر از شیوه های دستی می باشد. علاوه بر این اعمال نیروی رو به پایین بر روی برس دستگاه،‌ سطح تماس موثر برس با سطوح کف را افزایش داده و همین امر موجب افزایش توان نظافتی دستگاه می شود. همچنین میزان این نیروی اعمال شده بر روی سطوح در طول فرآنید نظافت با دستگاه ثابت می باشد. بر خلاف شیوه های سنتی که نیروی اعمالی بر روی تی وابسته با میزان توان کاربر بوده ودر صورت خسته شدن کاربر، میزان نیروی اعمالی بر روی تی کاهش می یابد.

مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر

بر خلاف شیوه های سنتی که عملیات شستشو و نظافت سطوح را به صورت دستی انجام می دهند، اسکرابر ها شستشو و نظافت را به صورت کاملا مکانیزه انجام می دهند. از این رو سرعت عملیات شستشو و نظافت و همچنین کیفیت نظافت ارائه شده توسط این دستگاه ها بسیار بالاتر از شیوه های سنتی و متداول می باشد. علاوه برایم سرعت عمل بالای دستگاه کفشوی صنعتی موجب می شود که تعداد یروی خدماتی مورد نیاز کاهش یافته و همین کاهش موجب افزایش بهره روی و سود اوری کسب و کار می گردد.

 

  • superhero 93

اجاره ابزر یکی از راه های مناسب برای تامین تجهیزات و ابزار های مورد نیازی می باشد که برایانجام امور تعمیراتی در ساختمان ها استفاده می شود. اجاره ابزر تنها مختص به ساختمان های مسکونی نبوده و برای انجام کار ها و امور تاسیسات در تمامی مراکز اداری و تجاری به کار می آید. از آنجایی که هزینه خریداری و تهیه ابزار ها بالا می باشد و به طور کلی خریداری و نگهداری از ابزار هایی که شاید در طول سال یک بار هم استفاده نشود، کار معقول و مقرون به صرفه ای نمی باشد، اجاره ابزار امکان دسترسی به ابزار های مورد نیاز را در زمان کوتاه  و با حداقل هزینه فراهم می نماید. از جمله دیگر مزایای اجاره ابزار می توان به امکان انتخاب برند های مختلف اشاره نمود.

اهمیت اجاره ابزار

مسلما هر کاری نیازمند استفاده از تجهیزات مناسب می باشد. امور تعمیراتی نیز از این امر مستثنی نبوده و از این رو برای انجام هر چه بهتر و با کیفیت تر تعمیرات نیاز به استفاده از ابزار های خاص می باشد. همانطور که پیش تر اشاره شد، طیف گسترده ای از ابزار ها وجود دارند که برای انجام امور تعمیراتی اغز انها استفاده می شود. البته با توجه به اینکه امور تعمیراتی به صورت غیر مترقبه اتفاق می افتند، خریداری و نگهداری ابزار ها امری مقرون به صرفه نمی باشد. از این رو بهتر است تا با اجاره ابزار از شرکت های اجاره دهنده نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز اقدام نمود. مسلما هزینه اجاره ابزار از خریداری ابزار مورد نیاز بسیار پایین تر بوده و از این رو مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین اجاره ابزار مورد نیاز در تمامی روز های کاری سال امکان پذیر بوده و تجهیزات درخواستی در کمترین زمان ممکن به دست درخواست کننده می رسد. علاوه بر این این امکان وجود دارد که تجهیزات اجاره شده،‌ تا پایان کار در نزددرخواست کننده باقی بماند.


  • superhero 93