پاک و پاکیزه

راهکار های نوین نظافتی

پاک و پاکیزه

راهکار های نوین نظافتی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

کفش ها به عنوان پوششی برای پا، همواره وظیفه محافظت از پای افراد را بر عهده دارند. اما با توجه به اینکه کاربری کفش ها به گونه ای است که همواره در معرضحجم بالایی از آلاینده ها قرار دارند بسیار آلوده و کثیف می شوند. بی شک ماندگاری آلاینده ها بر روی کفش ها نه تنها جلوه های بصری آنها را کاهش می دهد بلکه به واسطه نفوذ به داخل خلل و فرج و لایه های زیرین، عمر مفید انها را نیز کاهش می دهد. از دیر با زتا کنون به منظور نظافت و همچنین جفاظت از کفش ها در برابر آلودگی ها و در نهایت افزایش عمر مفید انها از پوشش واکس بر روی کفش ها استفاده می شود. از دیر با زتا کنون از شیوه های سنتی ودستی برای واکس زنی کفش ها استفاده می شد. استفاده از روش های دستی برای ایجاد لایه از واکس بر روی کفش ها بسیار دسوار بوده و آلودگی های سرسختی در پی داشت. در چنین شرایطی با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های مکانیزه به عرصه های گوناگون زندگی شیوه های سنتی واکس زنی نیز دچار تحول شده و با ورود دستگاه واکس زن برقی به بازار جلوه نوینی به خود گرفته است.


اهمیت استفاده از دستگاه واکس زن برقی

مسلما استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری دستگاه های مکانیزه و صنعتی چون دستگاه واکس زن برقی در مقایسه با شیوه های سنتی ودستی نظافت از سرعت عمل بالاتری برخوردار بوده و همچنین کیفیت مطلوب تری نیز دارد. در شیوه های سنتی عملیات واکس زنی بسیار دشوار بوده و با حجم بالایی از آلودگی برای فرد واکس زن همراه می شد. این در حالی است که دستگاه واکس زن برقی عملیات واکس زنی و ایجاد لایه محافظ بر روی کفش ها را بدون دخالت دست و به شیوه ای کاملا مکانیزه انجام می دهد. همین امر موجب افزایش سرعت عمل شده و درنتیجه واکس زنی در زمان کوتاه تری پایام می یابد.


ساز وکار دستگاه واکس زن برقی

دستگاه واکس زن برقی دستگاهی مکانیزه و صنعتی برای ایجاد پوشش واکس بر روی کفش ها می باشد. این دستگاه ها دارای سیستم برس زنی بوده و با پاشش واکس و چرخش برس ها عملیات واکس زنی انجام می شود. چرخش پر سرعت برس ها به شیوه ای کاملا حرفه ای پوشش واکس را بر روی کفش ها ایجاد می نماید. تعبیه دسته بر روی دستگاه موجب حفظ تعادل کاربر در حین عملیات واکس زنی می گردد. تجهیز دستگاه واکس زن برقی به دو پمپ و مخزن مجراامکان استفاده از دو رنگ واکس قهوه ای و مشکی را برای کاربر فراهم می کند.


کاربرد دستگاه واکس زن برقی

دستگاه واکس زن برقی به واسطه عملکرد سریع و تمیزی که دارد از محبوبیت ویژه ای در بین کاربران برخوردار می باشد. این دستگاه ها ابعاد کوچک و جمع و جوری داشته و از این رو نیاز به فضای زیادی جهت راه اندازی و نصب ندارند. این دستگاه ها کاربرد گسترده ای در اداره ها ، هتل ها، مجتمع های مسکونیداشته و به طور کلی در محیط هایی که تردد افراد زیاد می باشد کاربردی هستند.


  • superhero 93