پاک و پاکیزه

راهکار های نوین نظافتی

پاک و پاکیزه

راهکار های نوین نظافتی

شستشوی سطوح یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران و صاحبان مجموعه ها می باشد. شستشو و حذف آلاینده های انباشته بر روی سطوح با استفاده از شیوه های سنتی بسیار دشوار و زمان بر می باشد. این در حالی است که استفاده از شیوه های صنعتی و نوین و به کارگیری تجهیزات ودستگاه های مکانیزه قادر است زمان شستشو و نظافت را کاهش داده و به طور کلی فرایند شستشو و نظافت را تسهیل نماید. یکی از کاربردی ترین دستگاه ها برای شستشو و نظافت دستگاه اسکرابر سرنشین دار می باشد.

ویژگی های دستگاه اسکرابر سرنشین دار

اسکرابر سرنشین دار نمونه ای از دستگاه های اسکرابر می باشد که عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح کف را به طور همزمان و با استفاده از شیوه های مکانیزه و صنعتی انجام می دهد. دستگاه های اسکرابر سرنشین دار با استفاده از سیستم برس زنی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح را انجام داده و از این رو موجب افزایش سرعت عمل نظافت و کیفیت شستشو می شوند. دستگاه های اسکرابر سرنشین دار دارای دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و از این رو همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و حذف آلودگی های انباشته بر روی سطوح کف استفاده می نماید.

مزایای استفاده از دستگاه های اسکرابر سرنشین دار

دستگاه های اسکرابرخودرویی نمونه ای از دستگاه های مکانیزه و صنعتی می باشند،‌ این دستگاه ها با هدف شستشوی آسان و ایده آل طراحی و به بازار ارائه شده اند. استفاده از سیستم برس زنی در این دستگاه ها، موجب شده تا آلاینده ها به نحو مطلوبی از روی سطوح حذف شوند. علاوه بر این همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح موجب شده تا پس از عبور دستگاه از روی سطوح، سطوحی کاملا خشک و عاری از آلودگی ایجاد گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.