پاک و پاکیزه

راهکار های نوین نظافتی

پاک و پاکیزه

راهکار های نوین نظافتی

مزایای استفاده از دستگاه واکس زن برقی

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۴ ب.ظ

 

دستگاه واکس زن برقی یا واکس زن اتوماتیک دستگاهی مکانیزه برای ایجاد پوشش واکس بر روی کفش ها می باشد. این دستگاه ها با استفاده از سامانه های مکانیزه و بدون دخالت دست عملیات واکس زنی را انجام می دهند. استفاده از سامانه های مکانیزه در عملیات واکس زنی، موجب سهولت در نظافت و واکس زنی کفش ها می گردد.

چرا واکس زنی کفش ها اهمیت دارد؟

 کفش ها به واسطه تماس مستقیم با انواع آلاینده ها مستعد انواع آلودگی ها بوده و از این رو حجم بالایی از گرد و غبار و آلاینده ها بر روی کفش ها می نشید. ماندگاری آلاینده ها بر روی سطوح کفش ها نه تنها جلوه های ظاهری کفش ها را کاهش می دهد بلکه عمر مفید آنها را نیز کاهش می دهد. از این رو رسیدگی به کفش ها و ایجاد لایه واکس بر روی کفش ها امری لازم و ضروری می باشد. چرا که ایجاد واکس بر روی کفش ها می تواند از آنها در برابر مایعات و گرد و غبار محافظت نموده و درخشندگی آنها را همانند روز اول حفظ نماید.

مزیت های استفاده از دستگاه واکس زن برقی

دستگاه واکس زن برقی دستگاهی مکانیزه و کاربردی برای ایجاد پوشش واکس بر روی کفش ها می باشد. این دستگاه به واسطه استفاده از سامانه های مکانیزه عملیات واکس زنی را کاملا مستقل از دست ها انجام داده و از این رو موجب افزایش سرعت و بهداشت عملیات واکی زنی می گردد. دستگاه واکس زن برقی به گونه ای طراحی شده است که قادر به پشتیبانی از دو رنگ واکس بوده و از این رو به راحتی می توان برای واکس زنی کفش های قهوه ای و مشکی از یک دستگاه استفاده نمود. علاوه بر این این دستگاه به منظور افزایش مقاومت در برابر نوسانات برق احتمالی مجهز به مدار های محافظ می باشد که موجب افزایش عمر مفید دستگاه می گردد. استفاده از سیستم پاشش واکس و برس زنی در این دستگاه، موجب ارتقا کیفیت لایه واکس ایجاد شده بر روی سطوح کفش می گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.